Los bericht bekijken
Oud 18 november 2016, 02:51   #25
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Men zou al kunnen beginnen met door de strot rammen bij kinderen van die barbaarse ideologie.
Zoals ik al zei ben ik niet zo voor halfbakken/halfslachtige maatregelen.

Ik ben ook niet zo voor verbieden, dat wreekt zich vroeg of laat tegen jezelf, weet je; de mensenrechten ea outdatede verdragen - destijds wel mooi & zeker goedbedoeld, maar geen rekening houdend met 'n veranderende wereld, of 'n volk dat vijandig staat tgo alles wat westers is en bijgevolg ook waar die 'mensenrechten' voor staan of wat ze vertegenwoordigen, diezelfde mensenrechten werden trouwens niet door hen ondertekend, noch erkend, echter wel ondergeschikt gemaakt aan hun versie er van, hun goddelijke versie welteverstaan. Edoch vlijtig misbruikt door diezelfde vijandige soort, mohamedaan spelend in 't westen. Snap je, want wij onnozelaars, goedbedoelende onnozelaars hebben ze "universeel" gemaakt.

Mijn oplossing of maatregel houdt iets anders in dan verbieden, is dan ook jammer genoeg onmogelijk, zeker niet zonder geweld of bloedvergieten.
Want met geen paarden krijg je dat soort ooit nog buiten, terug naar heimweeland.

Maar dat geweld & bloedvergieten hebben we er al sowieso gratis en ongevraagd bijgekregen.

Laatst gewijzigd door SDX : 18 november 2016 om 02:56.
SDX is offline