Discussie: Fdf
Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2007, 21:38   #41
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

[quote=MisterXYZ;2724278]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Wat een verzameling "stamcafee-na-middernacht" gemeenplaatsen!
Dit spant toch de kroon:



Dus "Vlamingen" blijven volgens jou ergens weg, omdat er veel "vreemdelingen" geweest zijn?
----Ja dat kan een rol spelen

Zeg me dat je d�*t niet meent, want daarmee ga je verder dan racisme, daarmee stel je dat "Vlamingen" zouden menen dat een plaats waar vreemdelingen geweest zijn daarna, na hun vertrek voor lang onbewoonbaar is, gewoon door het feit dat die er waren...
----Er is hier geen sprake van racisme, alleen haal ik aan wat vele Vlamingen denken over dit "Zon en Zee" probleem, niets meer maar ook niets minder. In mijn omgeving zijn er mensen die beweren dat ze nooit meer naar daar op vakantie gaan, want ze moesten maar eens besmet raken van een of andere ziekte!

Dergelijke insinuatie las ik nergens, behalve in jouw post, en dan heb je de lef te vragen om de onverdraagzaamheid van Vlaams uiterst rechts te bewijzen, waar je het zèlf bewijst...
----Ja ik vraag verdraagzaamheid voor een democratische partij zoals het Vlaams Belang wel is hé en laten we hopen dat die onverdraagzaamheid nu tot het verleden gaat behoren nu de sossen van de kaart zijn geveegd, hopelijk voor een twintigtal jaren!!

"Man, wordt wakker, dit is 2007 en je spreekt over MENSEN!"
----Ik hoop dat jij tezamen met de sossen daar in Brussel en elders eens wakker worden en beseft dat jullie bezig waren om een autoritaire partij op te zetten die alleen maar het racisme aanwakkerde en gemeenschappen tegen mekaar aan het opzetten was. Dus, man wordt jiij eens wakker en beschouw de bevolking niet als kiesvee en stop met de leugens die jullie alle dagen zitten uit te braken!!

PS, bovendien beledig je Vlamingen wel zéér grof hiermee!
----Volgens u wel, maar u bent dan ook door haatgevoelens doordrongen. Goddank zijn de meeste Vlamingen niet haatdragend en zulle zich helemaal niet beledigd voelen, temeer omdat datgene wat ik schreef de naakte feiten zijn die zich hebben afgespeeld in het verleden. De waarheid heeft ook haar rechten en moet naar boven komen, meer heb ik niet gedaan!!

Op uwe staart getrapt jongen. U bewijst juist aan onverdraagzaamheid te lijden. Mag ik mijn ideeen ook al niet meer kenbaar maken, of mag jij dat alleen maar doen en gaat u mij verbieden van te zeggen wat ik te zeggen heb, zoals ditactors dat veelal (trachten) doen.
-Indien d�*t de ideëen zijn uit jouw omgeving zou je eens van omgeving kunnen veranderen.
-Van mij mag je schrijven, maar als je kritiek op je ideëen aantasting van je vrije meningsuiting, een vorm van onverdraagzaamheid of dictatuur vindt eis je alleenrecht tot spreken en schrijven en over het democratisch gehalte van dat standpunt moet je toch eens goed nadenken ...

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 juni 2007 om 21:43.
filosoof is offline