Los bericht bekijken
Oud 5 januari 2018, 14:58   #33
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Bruggen hebben geen overspanningen van enkele kilometers.
U hebt gelijk, de langste enkele overspanning is maar 1990,8m. Geen kilometers.
Citaat:
daarnaast is de belasting met voertuigen totaal anders dan die met gebouwen.
Klopt, de belasting door voertuigen is veel dynamischer dan de statische belasting van gebouwen.
Citaat:
Niet echt,
Smijt er genoeg geld tegenaan en het kan wel. Als uw gebrek aan licht een probleem vormt, zie mijn volgend stukje.
Citaat:
Le Corbusier wist ook geen direct zonlicht te brengen in kelders en overdekte plaatsen.
Daarvoor hebben we dan ook iets uitgevonden, Het is wel geen direct zonlicht. Maar als men plantjes in kelders en grotten kan laten groeien lijkt het me geen enorm probleem.
Laat ons eens denken over elektrische verlichting, of nog iets veel ouders, spiegels.
Citaat:
Met het overkoepelen van straten om zonnepanelen aan te leggen, overkoepel je hele woonkernen.
Men spreekt hier over het overkoepelen van de ring, niet over het bedekken van hele stadswijken met zonnepanelen.
Maar ook hier is een oplossing voor. Lever wat efficiëntie van de panelen in, en ze kunnen lichtdoorlatend zijn.
Citaat:
En zonlicht is nu eenmaal een noodzaak voor de menselijke gezondheid, een gebrek eraan kan dodelijke ziektes veroorzaken.
Vitamine D, we weten het.
Citaat:
En niet alleen voertuigen hebben een ongezonde uitstoot, ook mensen zelf hebben dat.
Ge zou het moeten weten hoe erg dat dat kan worden nadat ik bonen heb gegeten.
Citaat:
Of we nu elektrisch of met een verbrandingsmotor rijden, besloten ruimtes moet je altijd blijven ventileren.
Moet je zeggen tegen een "tankwacht".
Citaat:
De reden waarom veel kinderen na een in de klas spelen, zich minder goed voelen dan na een dag buitenspelen, gebrek aan frisse lucht en zonlicht.
De reden waarom mensen die in een gebouw werken sneller depressief worden dan mensen die in open lucht werken
En hoe staat dat in verband met dit onderwerp?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden