Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2018, 08:35   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard Rutten zegt De Wever de wacht aan: “Het energiepact komt er in 2018”

Rutten zegt De Wever de wacht aan: “Het energiepact komt er in 2018”

Citaat:
Open Vld-voorzitter Gwendolyn Rutten zegt dat er dit jaar hoe dan ook een nieuw energiepact komt, wat haar N-VA-collega Bart De Wever ook moge beweren. Die wil het pact en het debat over de kernuitstap over de verkiezingen van 2019 tillen, maar dat is buiten Rutten gerekend, zo zegt ze in De Zondag. “Niets doen is schuldig verzuim.”
En ook de premier wil niet naar pijpen (waar die ook mogen voor staan?) dansen.

Charles Michel: “Ik dans niet naar de pijpen van de N-VA”

Citaat:
“Ik dans niet naar de pijpen van de N-VA.” Dat zegt premier Charles Michel in een interview dat vandaag in de kranten van Sudpresse is verschenen. “En ik geef toe dat er met de N-VA een meningsverschil is over de kernuitstap.”
Natuurlijk mogen we in al deze heisa ook niet vergeten dat 'naar pijpen dansen' klink als 'Puppet on a string?'

Het gevaar dat om het hoekje schuilt bestaat er dan wel in of anderen nog naar de premier zijn 'pijpen' gaan dansen, I doubt it.

Misschien moet hij de vogeltjesdans eens proberen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2018 om 08:36.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden