Los bericht bekijken
Oud 24 april 2019, 07:48   #4
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Aha het geraakt zo stilaan bekend in de gazetten dat de Teslas onverslijtbaar worden, toen in 2018 was het de motor en overbrenging, euh powertrain.

Citaat:
https://www.manners.be/Tesla-model-3-na-miljoen-mijl/

ZO ZIET EEN TESLA MODEL 3 ER UIT NA 1.6 MILJOEN KILOMETER

Onberispelijk!

Bij de aanschaf van een nieuwe wagen wil je uiteraard weten hoe duurzaam hij is. Mocht je overwegen om een Tesla Model 3 aan te schaffen, dan heeft Elon Musk goed nieuws: het bedrijf heeft getest hoe de wagen presteerde bij zware belasting. Na ruim een miljoen mijl (1.6 miljoen kilometer) zag de Tesla-motor er nog onberispelijk uit.

Een miljoen mijl

CEO Elon Musk toonde op Twitter afbeeldingen van de motor en versnellingsbak en merkte op hoe die “nog steeds in een goede conditie verkeren”, omdat ze zijn “ontworpen voor ultragroot uithoudingsvermogen.”

Het is onwaarschijnlijk dat de gemiddelde Tesla-bezitter met een Tesla Model 3 zal rijden tot er 1 miljoen mijl op de teller staat. Uitgaande van een jaarlijkse belasting van 15.000 kilometer moet je dus meer dan 106 jaar met een Tesla Model 3 rijden om in de buurt van die grootse 1,6 miljoen kilometer te komen.
En bij de vuile diesels vooral de ureumpispot bijvullen anders valt die in panne. En verse luiers euh olie af te toe. En pas op voor de hete bruine uitlaat. En af en toe de stinkpomp passeren.

Ik verwacht binnen enkele dagen dan het nieuws dat ook de batterijen van Tesla onverslijtbaar gaan worden.

In elk geval goed nieuws voor de vrachtwagen van Tesla die ik in 2020 verwacht. (Goals van Tesla, Musk-time )




En ik verwacht ook nog vele nietszeggende fotos van de trollen van het forum.

Laatst gewijzigd door Micele : 24 april 2019 om 08:00.
Micele is offline   Met citaat antwoorden