Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2017, 09:33   #1848
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dus je maakt er toch een potje van?
En dan ook nog verkopen....
Maar de invloed van mijn atoomtheorie, die de waarheid is, die wil je maar niet.
En je zelf niks nieuws kunt vertellen.
Heel jammer dus, dat je er blijkbaar niets van begrijpt.
En moet toepassen heeft het niks te maken.
Ik zou overigens willen weten hoe je dan de Jehova's of de Theosofie toe zou moeten passen?
Ben je daardoor anders gaan eten of lopen of slapen of plassen?
Of heb je alleen de drugs laten staan?
Zou je lid worden dan zou je veel meer moeten toepassen, waarschijnlijk veel meer dan je lief is: een slaaf van JeHoVa te zijn.

Neen: mijn atoomtheorie is de hogere geest van het denken en begrijpen, dat is nu juist waar het om draait.
En dan kunnen we gezamenlijk de hele cultuur van deze wereld vernieuwen.

En persoonlijk ben je vrij om te leven en te doen zoals jij wilt.
ik verkoop niets van mijn potje maar beleef dat heel persoonlijk en individueel. Niemand is daarbij betrokken en zal daar ooit bij betrokken zijn. Tenzij ik voor een seksrite kies.

En jazeker ben ik onderworpen aan de regels van God. Het biedt mij een zekerheid. Geen drugs, geen alcohol, niet roken. Politiek en materieel onthechten en voorwaarts in het licht marcheren. Maar ik beperk mij zeker niet tot Jehova. Er zijn meerdere leren op deze aarde en ik mix samen wat toepasbaar is voor mij. Iedereen heeft een stuk van de koek. Jehova wellicht het meeste.

Uiteraard draait religie om toepassing.
Het dient toch pragmatisch in het hier en nu te zijn?
Waar ga jij als mens het meeste genot uit halen? Een seksueel ritueel of schrijfsels over een atoomtheorie? Geef mij dan maar het eerste want met het eerste word ik herboren als nieuw mens. De vrouw is mijn tempel, haar vrucht is de graal.
Peche is offline   Met citaat antwoorden