Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2004, 13:34   #14
JurgenD
Staatssecretaris
 
JurgenD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2003
Berichten: 2.954
Standaard

Zelf ben ik auteur componist en maak muziek. Hoofdzakelijk rustige en klassieke muziek.

Mag ik er op wijzen dat muziek een heel belangrijke impact heeft op een persoon ? Moet ik verwijzen naar de volksliederen, de marsen, de Flower Power, enz enz

Wat U blijkbaar niet ziet is, dat Rapmuziek ontstaan isi n de sloppenwijken van Amerika. Als U een videoclip ziet is die voor 95% doordrongen van Amerikaanse invloeden. Zoals hamburgers en coca cola, zoals shit en fuck, zoals drugs, zoals graffitispuiters, beetje per beetje aangebracht aan de bevolking.

En doordat het gros van de bevolking leeft men een 'slapende' en gemakkelijk te conditioneren geest door repetetieve signalen, is muziek de aangewezen methode om een bevolking langzaam aan te beïnvloeden met de cultuur die achter deze muziek zit.

Als U voor de rapmuziek bent, stel ik vor dat U naar de VS verhuist.
Het zal U beter bevallen. U kunt nog altijd Uw visum aanvragen en een graffite spuitbus meenemen en leven van de drugs.

U moogt de impact van muziek op de cultuur niet onderschatten. Sta eens stil bij de muziek die U zo 'graag' hoort. Stel de teksten in vraag, zou U ook dergelijk klimaat willen in onze landen ?

Sta eens stil bij het feit dat U een hamburger al zo gewoon vindt als een pita. U eet het waarschijnlijk meer als een Vlaamse hutsepot.

De groeten, slapenden.
JurgenD is offline