Los bericht bekijken
Oud 7 november 2007, 16:55   #17
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Firestone, uw hardnekkige ontkenning over de mogelijkheid dat Hitler de kleinzoon van een geile rijke jood zou kunnen zijn lijkt mij enorm emotioneel geladen. Per slot van rekening , die rijke stinkerds in die tijd hadden de gewoonte om hun kamermeisjes vol te poeppen, dat is echt geen nieuws, en dit of ze nu jood waren of niet.
Daarom deze, mischien indiskrete vraag : bent u zelf jood(se) ? En zo ja, afkomstig van welk land ?
Het spijt me ten zeerste dat ik bewijzen vraag voor beweringen.

Ik weet dat dit niet de norm is op dit forum, dat men hier vooral zijn vooroordelen hoort te volgen.

Voor de goede orde, er zijn weinig of geen historici die deze "Hitler is de kleinzoon van Rothschild" of "Hitler's moeder was Joods" sprookjes ernstig nemen.

Jouw doorzichtige poging om hier een ad hominem argument tegen mij te gebruiken slaat dus nergens op. Tenzij je denkt dat zowat alle historici Joods zijn.

Soit, ik wacht nog altijd op bewijzen voor de straffe beweringen ...
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden