Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2017, 06:49   #3565
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Uw stelling verwijst naar Art. 60 van het Belgisch Wetboek van Vennootschappen.

Ik citeer hier letterlijk het artikel 60 in kwestie : "Tenzij anders is overeengekomen, zijn zij die in naam van een vennootschap in oprichting en vooraleer deze rechtspersoonlijkheid heeft verkregen, in enigerlei hoedanigheid een verbintenis hebben aangegaan, persoonlijk en hoofdelijk aansprakelijk, behalve wanneer de vennootschap binnen twee jaar na het ontstaan van de verbintenis het in artikel 68 bedoelde uittreksel heeft neergelegd en zij bovendien die verbintenis binnen twee maanden na voormelde neerlegging heeft overgenomen. In dit laatste geval, wordt de verbintenis geacht van het begin af door de vennootschap te zijn aangegaan."

Eenieder die kan lezen merkt dat het bewust artikel geenszins spreekt over "handelingen" of dergelijke, maar enkel en uitsluitend over "een verbintenis".

Ik bespaar u verdere uitleg, maar als u daadwerkelijk een advocaat hebt zal die u zonder enige twijfel uitleggen dat in casu uw op art. 60 steunende stelling volkomen onjuist is. Wat uw advocaat in voorkomend geval daarbij wellicht niet zal zeggen is dat u met uw "art 60 - stelling" geen enkele kans maakt, maar ik zeg het u zonder omwegen, net zoals ik u bij uw rechtszaak in eerste aanleg heb gezegd dat u nihil kans maakte.

U bleek toen evenwel niet voldoende openheid van geest te bezitten om mij te geloven, en dat zal nu ongetwijfeld niet anders zijn.

Hoe dan ook zeg en herhaal ik : ik raad u ten stelligste aan om een advocaat te nemen. Doet u dat niet, dan is het eigen schuld dikke bult, beste meneer.
We zullen zien wat de rechtbank doet over die handelingen


in het ergste geval vedrlies ik mijn lampekap ,tv en 2 chinese vazen
Het wordt voor Tanghe dus een nederlaag of een Pyrrus overwinning.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  PYRRUS.jpg‎
Bekeken: 71
Grootte:  361,4 KB
ID: 106499  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  RECHTER.jpg‎
Bekeken: 72
Grootte:  32,8 KB
ID: 106500  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 18 juli 2017 om 06:52.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden