Los bericht bekijken
Oud 24 april 2006, 19:45   #123
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Ik zeg niet dat iemand HAD kunnen tussenkomen. Ik zeg wel dat de vergelijking die de schrijver in het stukje aangehaald door Knor maakt volledig van de pot gerukt is en walgelijk bovendien. Absurder kan je het niet voorstellen. De moord op Joe aangrijpen om te pleiten voor meer recht om je zelf, en vooral, je eigen goederen, gewapenderhand te verdedigen.
Ben jij nu helemaal multicul-idioot aan het worden? Hebben we zelfs al het recht niet meer om onszelf en/of onze goederen te verdedigen tegen krapuul van de richel waar jij hier al de hele tijd de grote beschermheer van zit uit te hangen door uit te leggen hoe verkeerd WIJ wel zijn???

"Ik zeg niet dat iemand HAD " kunnen tussenkomen..." Ik meen precies te begrijpen dat jij de omstaanders eerder als lafaards die niet durfden ingrijpen aan het beschouwen was?

In het onderstaande tekstje dat ik ergens las en opgeslagen heb voor verder gebruik, telkens het zal passen, kun je voor de gelegenheid misschien "moslims" vervangen door "Noord-Afrikanen" en "terroristen" door "criminineel gespuis"...
Heb je weer iets om op te "kauwen".

[FONT=Arial][SIZE=2][SIZE=1]Het feit blijft dat een commentator van Al Jazeera na een reeks bloedige, in naam van Allah gepleegde aanslagen een prangende vraag stelde: ,,Niet alle moslims zijn terroristen, maar hoe komt het dat tegenwoordig de meeste terroristen wel moslims zijn?''
[/SIZE]
[/SIZE]
[/FONT]
andev is offline