Los bericht bekijken
Oud 18 april 2020, 19:39   #6
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Een "liberaal" die het over pasjes voor mede-Vlamingen heeft om de openbare ruimte te betreden.

Ik geloof zelfs niet dat Mr Vandelanotte dit zelfs maar zou DURVEN overwegen hebben.


I rest My Case


o ja,ik heb niet gestemd want de laatste tijd kan me het geen reet meer schelen wat er in die O-VLD nog gebeurt.(en dat was lange tijd een partij die op mijn "reserve" stond hoor!)Die partij moet er toch aan.
Er zijn nochtans ook niet-Tommeleinen die over toegangsbeperking spreken.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200416_04924221

Citaat:
Wellicht vakantie in eigen land, maar hoe vermijden we overvolle trekpleisters? “Wie op het strand wil, zal moeten reserveren”
Citaat:
In dat geval is er volgens de professor slechts één oplossing: de binnenlandse toeristische hotspots met hekjes en poorten afsluiten, en een beperkt aantal mensen via reservering toelaten om wachtrijen aan de ingangen te vermijden. “Als je dat niet doet, zal er ellende van komen, zeker met de ?*social distancing-regels”, zegt Van der Borg, die het massatoerisme in plaatsen zoals Venetië en Dubrovnik bestudeerde. “Je zag het ook in Wuhan toen het toerisme opnieuw ?*toegelaten werd. Daar had je meteen lange rijen op een bergpad, wat ook niet de bedoeling was.”
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden