Los bericht bekijken
Oud 17 april 2016, 12:09   #41
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
oke, dat begrijp ik allemaal wel heel goed wat er staat deo, de feiten die je bespreekt hebben voor mijn geval een intern karakter wat los staat van de bank zelf, het is omgekeerd door "kobelco" zijn de fillialen zelf een product aangesmeerd waarover geen vergunningen te bewijzen voor waren, kobelco zelf heeft dus bedrog gepleegt omtrent de regels betreft hun vergunningen als zogenaamde kredietinstelling.

Mijn probleem is juist dat er een "spaarrekening" werd gesloten zonder bericht of redenen en ik kan dat volgens mijn herinnering nog dateren tot ten vroegste eind 2005 dat dat gebeurde maar ik kan dat probleem in feite niet linken aan "kobelco" zelf.

ik ben gedupeerde voor zover er buiten mijn weten om de verplichting van de agenten om de schuld van "kobelco's" producten te voldoen aan kobelco zelf, net om die reden werd mijn spaarrekening gesloten en zei mijn filliaalagent dat deze niet meer bestaat of werkend is, mijn vraag was dan waarom ? of heeft iemand onder andere omstandigheden die bewuste rekening dan overgenomen zonder mijn toestemming indachtig op het moment dat ik in voorhechtenis was vanaf september 2005 tot ongeveer eind oktober 2005....ik heb zelfs bewijzen van uitreksels van zeker 2004 waaruit ik vanuit mijn zichtrekening regelmatig stortte op die verdwenen "spaarrekening" en van die rekening HAD ik ook uitreksels die om 1 of andere redenen niet gevonden zijn volgens mijn ouders dus moet dit gebeurd zijn tijdens het huisonderzoek, nu weet ik dus het verband met mijn huidige buurman die naar zijn zeggen ooit resercheagent was en dus betrokkene was bij die huisonderzoek in de woonst waar ik het niet zo lang in leefde tot mijn arrestatie...dit bewijs is voor zover ofwel verbrand en dus nooit meer teruggevonden.

Oke, ik denk dat ik best alles eens goed ga voorbereiden en dat bij de ombudsdienst te deponeren...

Denk dat dit zo ongeveer moet zijn, het daagt mij op dat noch mijn vader noch andere familieleden daarvan afwisten of iets van gezegd hebben ?
Alle documenten kopies nemen, bundelen en aan de ombudsman van febelfin bezorgen met vraag tot opheldering. https://www.febelfin.be/nl/dienstverlening/ombudsfin Structureer je aanvraag wel, want in je betoog haal je nogal wat zaken door elkaar... Een huurwaarborg heeft niets te zien met een beleggersrekening (is gewoon bij record de benaming van één van hun spaarrekeningen voor particulieren).
Een huurwaarborg moet normaal op een rekening onv de verhuurder komen, jij tekent mee. In essentie komt het hier op neer : de twee partijen moeten alletwee tekenen om de gelden beschikbaar te krijgen op het einde van de huur. Als jij in hechtenis zat, heeft iemand anders wellicht in jouw plaats een krabbel gezet... Maar dan is de volgende vraag : heeft de verhuurder dat geld gekregen ? (meest waarschijnlijk). Volgende vraag is : heeft het agentschap dan niet de verplichte controle gedaan ? (men mag enkel rekeningen afsluiten als de titularis fysiek aanwezig is en zelf tekent, ook de volmachtdragers). De kans is groot dat hier een fout in de procedure is begaan, en dan zal de bank verplicht worden om hiervoor compensatie te betalen. En zij zullen zich op hun beurt tegen hun agent keren, die ervoor zal opdraaien.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 april 2016 om 12:11.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden