Los bericht bekijken
Oud 17 april 2016, 12:20   #42
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Betreft pleidooien in Antwerpen:
Dat zal nog even duren 12 mei een pleidooi in Antwerpen en hopelijk gaan er een paar advocaten van gedupeerden NV Record Bank mee laten dagvaarden , in elk geval zitten er elementen in dat dossier dat deze "Bank" een aandeel heeft door niet in te grijpen. Dit is ook een vorm van "Bedrog" door voorkennis van NV Record bank.
Onze burgerlijke zaak zal altijd nog opgestart worden, maar voor anderen is burgerlijk apart te laat.
Dus ik roep nog éénmaal aan Kobelco gedupeerden "Laat NV Record Bank ook mee dagvaarden in Antwerpen"
Elke financiële analist met die indicaties en bewijslast kan dit duidelijk uit de doeken doen.

Spijtig dat onze rechtszaak na dat van Antwerpen komt , omdat ik een telefonisch gesprek heb gehad met de toenmalige Recordbank filiaalhouder uit Herentals.
Ik liet hem weten dat wij een andere advocaat hebben en wat hem te wachten stond, spijtig dat ik het niet heb kunnen opnemen.
Liet hem ook weten dat NV Record Bank geen hand meer boven zijn hoofd houdt.
"Als Record Bank mij laat vallen sleur ik ze mee , want weet zéér veel van hoe en wat over NV Record bank en Kobelco holding "
Dan kan ik mij voorstellen waarom die toenmalige Recordbank filiaalhouder in stilte aan de deur is gezet.
Bij de driehoek- verhouding Kobelco , Filiaalhouder(s) en NV Record Bank hebben zij elkander in de tang.
Er is een omerta.
Mocht onze zaak eerst zijn uitgesproken valt die omerta uitéén en zou dit een goede zaak zijn voor strafzaak in Antwerpen.

Voor alle duidelijkheid ,al die Kobelco contracten zijn "aandelen" van bedrijf Kobelco holding NV en geen verzekeringencontracten zoals iedereen laat uitschijnen .
Kobelco holding NV had nog meer producten in aanbieding en verzekeringen was daar één van.
Sommige advocaten van Kobelco gedupeerden vergissen zich daarin.
Omdat sommige producten die zij aanbieden (ook aan grote ING klanten) zeer slecht afliepen hebben zij door hoge winsten hun firma via aandelen te koop aan geboden en blijkbaar met succes.
Een partner met levensverzekering in Kobelco Holding had een groot contract lopen bij een grote ING partner en deze laatst wilde natuurlijk niet dat Kobelco Holding NV failliet ging.
Dus werd dochterbank NV Record Bank voor de kar gespannen om al die aandelen van Kobelco holding NV bij hun recordspaarders te plaatsen.(veel geld kwam vrij van het gepromoot ING fonds Cordius Capital bij recordblankspaarders)
Maar dat opzet is mislukt en NV Recordspaarders zitten met de shit en "Banken uit de wind"
Die voorkennis wist elke grote "Bank" of brokers en sommige filiaalhouders hebben daar tussen een graantje frauduleus meegepikt na 3 maart 2008.

Laatst gewijzigd door Deo : 17 april 2016 om 12:22.
Deo is offline   Met citaat antwoorden