Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2018, 13:16   #3
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Bwa je hebt zoals voor elk bekend persoon voor- en tegenstanders. Het is ook gemakkelijker als succesvol ondernemer om van alles te verkondigen. Voor elke succesvolle ondernemer zijn er misschien 99 die gefaald hebben. Ik hecht eigenlijk weinig tot geen belang aan dergelijke citaten. Dat is als een sessie over bijvoorbeeld riskmanagement of people management gaan volgen. Goed gebekte sprekers en de dagen erna doe je wat die spreker zo mooi verkondigde. Daarna ga je terug meer met je eigen visie verder. Musk is succesvol. Zoals vele honderdduizenden succesvolle ondernemers. Voor mij is hij een uithangbord voor bedrijven als Tesla en spaceX. Ik vergelijk het met destijds Frank Verstraeten en zijn Zillion. Het mooiste voorbeeld van een stroman en de anonieme machthebbers achter een bedrijf. Hij was ook het uithangbord maar de echte investeerders en diegenen die aan de koorden trokken zijn nooit in beeld geweest. Verhalen of een staving zijn dan weer cafépraat dus daar doen we niet aan mee

Laatst gewijzigd door Profiteur : 9 februari 2018 om 13:17.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden