Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2017, 14:27   #73
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.569
Standaard

Ik heb vandaag kanker gekregen terwijl ik op De Lijn aan het wachten was midden in het drukke autoverkeer. Ben na drie trams die er niet door kwamen moeten aangaan omdat ik moeilijkheden kreeg om te ademen. Er waren nochtans schermen voorzien die werkten. Op de 5de tram die ging komen stond een vertraging. Ik heb drie trams op tijd zien komen op het scherm die vijf minuten nadat ze voorbij kwamen gespookt van het scherm weg vielen. Ik moet daar serieus van de giftige dampen geweten hebben want heb die drie trams die op tijd reden dus echt niet gezien. Lijn 12 proficiat vandaag hoor. Kan er op die schermen niet aan gegeven worden dat de trams niet rijden ofzo ? Dat ze afgeschaft zijn ? Vertragingen gaat blijkbaar wel ... jezus christus. Stront bedrijf. Als ze hun bestuurders (die nooit 's nachts moeten werken) niet op 55 op pensioen zouden sturen zouden ze misschien volk genoeg hebben. Met dank aan Ben Weyts die dat in de nieuwe cao heeft laten staan. Er zullen er zeker veel een NV-A lidkaart hebben. Of was het in ruil voor lederen zetels.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden