Los bericht bekijken
Oud 10 november 2018, 15:53   #26
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik zie nog steeds geen enkel argument waarom de kritiek van Abicht antisemitisch zou zijn.

Geen veronderstellingen. Feiten a.u.b. En daar schijnt u toch niet toe te komen...
Ik heb geen eidetisch geheugen zoals gij.

Beluister het filmpje eens rond minuut tien. Is dat geen klinkklare onzin ? 900 jaar moslimcultuur en verdreven worden ? Ik las vroeger dat er verschillende culturen naast elkaar leefden. (Vermoedelijk wel in een soort apartheidsregime dat door mensen als Abicht tegenwoordig getolereerd wordt zolang de moslim maar de baas is.) Multicultuur dus, geen moslimcultuur. De joden verdreven de 'Palestijnen' volgens Abicht maar dat is gewoon gegaan zoals mijn familie uit Molenbeek is verdreven hoor. De waarheid zo vervormen dat getuigt in mijn ogen van antisemitisme want hij weet beter.

In een ander artikel dat ik onlangs van hem las ging het over de muur. Begrijpelijk met de aanvallen schreef hij. En dan een hele litanie waarom het toch zo slecht was voor de Palestijnen. Geen woord over de muur met Egypte. De muur staat ook op Palestijnse grond volgens hem maar dat klopt ook niet volgens internationaal recht als ik het goed voorheb. Het gebied dat Israël zou moeten zijn volgens internationaal recht is groter dan Israël nu is. Als je de tekst leest zonder enige kennis zijn gewoon weer de joden de slechte en de arme Palestijnen de slachtoffers (wat klopt maar niet van de joden maar van hun eigen elites en Arabische moslimbroeders)
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden