Los bericht bekijken
Oud 7 november 2007, 17:24   #20
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
@ Firestone: ik zeg niet dat dat verhaal van Hitlers moeder waar is, en weet niet of zijn grootva Hete Bok Rotschild was ?
Maar ik zeg niet dat het onmogelijk is
Misschien was Hitler's grootvader wel een Vlaming, wie weet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
EN: U hebt niet geantwoord op mijn vraag, of u zelf Joods bent, of niet?
Als dat een geheim is moogt u het zeggen hoor, dan vertel ik het niet verder. Niet antwoorden echter, zal vermoedens doen ontstaan in de hoofden der mensen, u weet hoe ze zijn ,nietwaar? En dat gaat dan uw verdere beweringen totaal ontkrachtten.
Gun zal dan gewonnen hebben, iedereen zal overtuigd zijn dat hij gelijk heeft, en dat u , verstikt door de schaamte, er maar wat op los lult in uw woede...
Ik luister?
Wat een diepzinnige analyse, zeg.

Stel u voor, dat bij de mensen het vermoeden zou ontstaan dat ik Joods ben!
Stel u dat maar eens voor!

Enfin, wel grappig dat je schrijft dat niet antwoorden op jouw vraag mijn verdere beweringen totaal ontkracht. Dat lijkt me bijna de definitie van een ad hominem denkfout.

Weet je wat, forumspook, lees mijn posts op dit forum maar, zoveel zijn het er nu ook weer niet. Misschien zal je een antwoord op je gewichtige vraag wel bekomen.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden