Los bericht bekijken
Oud 4 april 2013, 11:50   #12
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
De Amerikaanse slavernij was volledig op voorbeeld van en bevoorraad door moslims, dat ze dit proberen te verbergen is puur volksbedrog. Moslims zijn niet voor niets de grootste racisten op aarde, tegenover andere godsdiensten en tegenover zwarten die als minderwaardig beschouwde worden, ook als ze moslim zijn.

Laat ik nu net Afrika en de Afrikaanse zwarten de mooiste menschen en landen op aarde vinden, persoonlijke voorkeur hè, alleen jammer dat het daar altijd slecht afloopt eeuw na eeuw na eeuw.
Ik denk dat je racistische, excuseer, ik gebruikte even de politiek correcte benadering, raciale voorkeur hier niet zoveel terzake doet.

Wel dat in Hartje Brussel, op 100 meter van het Schuman plein en op 50 meter van een door het buitenland betaalde moskee niet door de moslims (zoals bij het beruchte voorval met de Boeddhabeelden) maar door de Belgische Staat en op vraag van de moslims ons erfgoed wordt beschadigd en dan nog op zo een grove wijze.

Wanneer het beeld op vraag van autochtone Belgische Burgers in ere wordt hersteld wordt het even nadien, en in alle stilte, wederom door de Belgische Staat en op vraag van de moslims beschadigd. En behalve het Vlaams Belang was er toen geen (officiele) haan die er naar kraaide...

Tot op vandaag wordt die schending van dit monument in stand gehouden... met goedkeuring van de Belgische staat...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden