Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2022, 20:30   #104
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

En lap het is weer van dat.
Vandaag besloot ik eerst ipv laatst naar Colruyt te gaan om toch eens dat goedkoopste brood in voorraad te vinden.
Kocht er 3, verwachtte 0.72x3=2.16 of 2.15 bij cash te betalen maar ik stond daar met mijn gepast geld.
Ze hebben de prijs verhoogd van 0.72 naar 0.79.

Vanavond laat eens dichtbij een broodautomaat aan een bakker gekeken. 2.70 euro voor een gewoon brood.
Toen de nazi's in 2020 ook klanten dwongen om met mondvodden rond te lopen, heb ik de piste overwogen om mijn enkele producten in automaten te gaan kopen. Maar het prijsverschil was te groot. Toen heb ik ook gekeken aan deze zelfde automaat. De prijs was toen 2.35, verhoogd van 2.25. Een brood kost dus nu bijna een halve euro meer, oftewel +20%, net als de kaas en de boter.
En hoe komt het: door de rotte overheden in de wereld. Eerst de economie saboteren via hun virus bemoeienissen, nu door oorlog voeren, sancties enz.
Net als vroeger, net als altijd.
Dat is hoe nazi's en commies centraal plannen.
Met het producerende bevolkingsdeel als gedupeerde.

Nog een detail over Colruyt, een oud revisited: die trage kassa's. Gisteren stond ik een half uur aan te schuiven met mijn 2 zakken sandwich en spie kaas. Ongelofelijk hoe dit in deze tijden nog normaal kan worden gevonden. ZO een gesukkel met dat handscannerke, draaien keren, schikken en klant die quasi niks kan doen om te helpen, zelfs bij willen. In de tijd dat ze in Colruyt 1 volle winkelkar zo gescand hebben, doen ze er aan Aldi kassa's; mèt lopende band, er 5.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 23 maart 2022 om 20:34.
Erw is offline   Met citaat antwoorden