Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2017, 14:11   #25
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Goei idee.
We maken een groot plat dak met afvoeren die in grote tonnen van enkele duizenden liters uitmonden.
Heel dat spel hangen we aan een hoop drones die automatisch regenwolken opzoeken en sturen het dak de lucht in.
Met lange flexibele buizen verbinden we de tonnen met de aarde et voila.

Bijkomend voordeel is dat tijdens hete zomermaanden de vliegende daken ook als zonwering kunnen gebruikt worden. En we kunnen ze uitrusten met zonnepanelen en naast de regentonnen ook een hoop batterijen mee laten vliegen. Die we dan weer met lange verlengkabels aansluiten aan de huizen.

Best wel schitterend idee. Deze namiddag had zo'n vliegend dak boven mijn huis best wat water kunnen opvangen. Nu heeft mijn eigen dak gedaan maar dat voert het water af naar het rioolstelsel.

Gooi het op kickstarter Ron!!


hahaha ja leuk spinsel

realistischer is om hoge watertorens tot 200 m te bouwen met een grote uitklapbare paraplu erboven dat al het regenwater dus verzamelt.

reken uit cilinder van 200 m hoog, en diameter minimaal 20 meter. inhoud

ja zo kan je zelfs energie centrales bouwen, in india bij moessons is dit super idee om zo hydrokinetische energie op te slaan en drinkwater tegelijkertijd.

ja ik maak notities vd brieven aan modi narendra

onze zwarte werelden moeten groter en rijker en sterker worden dan jullie blanke beesten paradijzen

heilige oorlog is begonnen

(Allah ho Akbar)/2
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden