Discussie: uitbreiding Brussel
Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2007, 01:08   #45
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
probeer eens bij toudi.
Hun site is voor een stukje in het Nederlands.



Citaat:
ja, ik wil een uitbreiding van Brussel, of beter: ik wil dat het brussels gewest wordt afgeschaft en dat Brussel gewoon de hoofdstad wordt van Vlaanderen, dat het brussels en het vlaams gewest dus één worden. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Dat je dat wil had ik lang door.
Maar hoe je je claim verantwoordt, dat niet! Heeft Nijvel dan volgens jou veel minder met Brussel te maken dan Oostende en Hasselt?




Citaat:
als jij niet echt een verschil ziet tussen een republiek vlaanderen en een koninkrijk belgië vraag ik me af waarom jij er mee over zit te discussiëren, het maakt dan toch geen bal uit of vlaanderen onafhankelijk wordt of niet.
Je moet niet boos worden. Je kan altijd gewoon je gedacht zeggen. Ja ik zie wel het verschil tussen een republiek en een koninkrijk. Maar wat ik bedoel is : geldstromen? bestaat ook richting Brussel. eeuwige onderhandelingen met andere taalgroep? zal ook met Franstalige Brusselaars moeten, botsing van in feite twee democratieën? zal ook met de Franstalige Brusselaars zijn , vertrappeling van Nederlandse taal? is vooral het werk van Franstalige Brusselaars.
Dus neen, ik snap niet echt wat het verschil is. Je krijgt een soort "Belgium Light".
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline