Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2018, 22:21   #15869
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nu donderdag moet Orihol terug voor de rechter verschijnen voor ondervraging. Ik vraag me af of hij nog steeds een groot bakkes gaat opzetten zoals bij de vorige ronde, of dat hij gaat doen zoals parlementsvoorzitster Forcadell en haar kak terug intrekken en zeggen dat het allemaal maar een lolleke was. Die mocht toen mits 150.000 euro borg naar huis. Eens kijken of Orihol ook voor zijn comfort gaat kiezen. Tenslotte moet die mens dat ook wel beu worden, om daar in jail dagelijks gebruikt te worden terwijl zijn bloedsbroeder Carles in een luxe villa in brabant overwintert en hij toeristische uitstapjes naar Brugge doet om de tijd te doden.
Mis.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden