Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2018, 20:59   #14
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
U prefereert paard en kar als transportmiddel vermoed ik?
Lekker retro
Is totaal niet aan de orde, maar weer een typisch voorbeeld van mensen die geen argumenten hebben. Die beginnen weer onzin uit te kramen over paard en kar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Denkt u nu echt dat u de klok 100 jaar zal kunnen terugdraaien met dergelijke pathetische argumenten? Als de stad u niet aanstaat, verhuis dan naar het platteland. Ik heb dat al 35 jaar geleden gedaan.
Excuseer, dat zijn wel feitelijke argumenten. Ik denk trouwens eerder aan de klok verder draaien, een tijd waarin mensen verstandelijk wat verder ontwikkeld zijn en intellectueel in staat zijn om afwegingen te maken op basis van een breed spectrum aan factoren.

De redenering dient overigens omgekeerd te worden; mensen hebben recht op propere lucht, ook in de stad en zij die zich daar niet kunnen naar schikken die moeten maar oprotten en er met hun auto wegblijven. De LEZ is daar nog maar een pril begin van. Dit maakt deel uit om de stad terug aantrekkelijker te maken om te leven en wonen.

Enfin, uw redenering als een volwaardige super-auto-egoïst toont eens temeer de noodzaak aan dat harde maatregelen tegen de auto meer dan ooit nodig zijn. Ik denk daarbij aan taksen en ingrepen in de infrastructuur.
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 9 januari 2018 om 20:59.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden