Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2017, 17:19   #7052
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het bedrag dat ik citeer is het bedrag dat je betaalt zonder studiebeurs.
En zonder basics als boeken.
Nuja, dat hebben ze in jouw fantasiewereld niet nodig, nietwaar.

Citaat:
Alleen halve genieën krijgen een studiebeurs om aan zulke universiteiten te studeren. Deze universiteiten zijn dus weggelegd voor de superrijken en superbegaafden, de Ubermenschen, als het ware.
Bullshit, ingegeven door jouw vertekend wereldbeeld, niet door de realiteit.
Je hebt dan ook geen enkele bron die je ondersteunt in je claim (en dat terwijl jij stelt dat je alles onderbouwt ).

Iedereen die aan de toelatingscriteria voldoet en die een loon onder de ergens 250kUSD hebben, krijgen een beurs. En dat kan je terugvinden op jouw eigenste bron (beter nog op de pagina die je zelf aangaf).

Citaat:
Wel, het bedrag dat ik citeerde, staat vermeld op de officiële website van Harvard. Waarom zouden ze dat er op zetten als niemand dat betaalt?
Nice try om hetgeen ik schrijf te verdraaien . Hetgeen ik schreef was: "Er staat nergens dat wie niet begaafd is maar toch wil beginnen, de volle pot betaalt. Dat is hetgeen jij erbij verzint.". Daar zie je me nergens zeggen dat niemand dat bedrag betaalt (en ook dat geeft jouw eigenste bron aan ).

Citaat:
Ik heb er een probleem mee dat mensen die niet rijk zijn gediscrimineerd worden.
Mooi zo; Harvard (noch enige andere Amerikaanse topuniversiteit) doet dat.
Maar uiteraard past dat niet in jouw "'t is alleen maar voor de financiële elite, het onrecht"-betoog, en ga je dat vlotjes negeren.

Citaat:
Als U het zegt...
Ik ben daar zelfs heel zeker van; het pertinente gebrek aan kennis over wat dan ook waarover je het hier hebt, etaleert dat wel.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden