Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2020, 20:21   #47
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Je zegt het nu zelf
Raar dat ze het dan vereenvoudigde *aangifte durven noemen, je moet immers niet aangeven dat je akkoord bent.

Als ik zo snel mogelijk met de VA akkoord ga, en dat direct online kan aangeven of indien, dan kunnen ze direct het geld op mijn rekening storten dat dan al lang berekend is. Ik doe klik, zij doen gewoon klik.

Als ze willen doe ik ook 5 keer een klik-bevestiging of ze mogen 5 keer vragen of ik de VA grondig nagekeken heb en alles juist is.

Dat noem ik pas vereenvoudigde aangifte en een dienst aan de burger die het jaar ervoor teveel belastingen betaald heeft en lang op zijn geld moet wachten, eigenlijk bijna 1 jaar.

Citaat:
Voorstel van vereenvoudigde aangifte 2020

Wat is het voorstel van vereenvoudigde aangifte?

Iedere belastingplichtige moet in principe jaarlijks zijn belastingaangifte invullen. Voor belastingplichtigen van wie de fiscale situatie zeer stabiel is, bestaat er echter een andere procedure: het voorstel van vereenvoudigde aangifte.

In dat voorstel vindt u een simulatie van de berekening van uw belastingen op basis van de fiscale gegevens die we kennen. U vindt er ook het te betalen of terug te krijgen bedrag. Als u een voorstel van vereenvoudigde aangifte hebt ontvangen, moet u dus in principe geen belastingaangifte meer indienen.

Voorbeeld van een voorstel van vereenvoudigde aangifte (PDF, 241.53 KB)(This hyperlink opens a new window).
Jaja, ik ben een zaag ik weet het.

Ik zal in de dikke *Vandale wat bijvoegen, lol.

https://www.vandale.nl/gratis-woorde...e#.X3jQzmj7TD4
Betekenis 'aangifte'
aan·gif·te (de; v; meervoud: aangiften, aangiftes)

1 het aangeven (bij de overheid): aangifte doen
2 schriftelijke of gedrukte verklaring waarin aangifte is gedaan
3 niets doen (bij de overheid): bij juiste eenvoudige aangifte

Laatst gewijzigd door Micele : 3 oktober 2020 om 20:37.
Micele is offline   Met citaat antwoorden