Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2020, 19:28   #94
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Die zijn er dan ook, het tegendeel beweren is wel degelijk biologisch negationisme.
maar neeje die zijn e niet of nauwelijks en al zeker niet de zaken die gij naar voren schoof
Menig onderzoek heeft aangetoond dat die verschillen resultaat zijn van wat we zelf cultiveren
Btw het is trouwens niet aan mij hé ...gij maakt die claim dus gij toont aan

Citaat:
Een aap is genetisch ook 98 procent hetzelfde als een mens, ik neem aan dat je het verschil nochtans wel merkt. Verder werden er nog nooit zoveel eieren gelegd onder vrouwen, er zijn zelfs speciale doctoraatsbeurzen voor vrouwen en er zijn al genoeg quota-vrouwen overal, om te beginnen op de kieslijsten, om van de sociale druk om maar genoeg vrouwen aan te stellen (waar desnoods de argumentatie wel bij gezocht wordt) nog maar te zwijgen. In veel gevallen is "vrouw zijn" officieus al genoeg voor een postje. Het moet net MINDER.
Apen / vrouwen over wat begint ge nu weer
Wat een onzinnige vergelijking die vooral dient om je eigengemaakt dogma te etaleren : ah maar ge ziet dat toch hé
Ja ik zie het verschil tussen man en vrouw biologisch ( althans ook dat is niet zo zeker ...dat weet ge)
En ja ik zie het verschil tussen man en vrouw in de maatschappij maar niet (of in vele mindere mate) buiten de invloed van die maatschappij
praha is offline   Met citaat antwoorden