Discussie: Hoe rechts ben ik ?
Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2015, 00:44   #31
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

misschien moet je je REchtse level hier opzoeken, uit mijn boek:

WEBpublication BOOK WART0213 / EPAGE 68 of 125
Koran: verbieden of Herschrijven?
De gids voor geweldloze deïslamisering
46. Abstract classificatiemodel rechts-extremisme (PV-RE-schaal)



Offeraar Dewanand
Offercode WART0213
Offerdatum 16 juni 2006

Go to previous Epage ... Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: 'Koran: verbieden of Herschrijven?'

In dit hoofdstuk wordt het relatieve abstracte classificatiemodel van rechts-extremisme volgens de PV-theorie uiteen gezet. Door de abstractie is het algemeen bruikbaar, ongeacht het beschouwde volk, etnische groep, ras of religieuze subgroep. Ook tien eerstegraads PV-vectoren worden in de PV-RE-schaal gekwantificeerd.

Abstracte definities PV-RE-schaal

Het begrip rechts-extremisme is in het model afgekort tot RE.
In het model is volk A het referentievolk.
Volkeren B1, B2 .... Bi verblijven op het stoffelijk of onstoffelijk territorium van volk A.

Volk A :
Dit zijn de zogenaamde autochtonen of inheemsen van het land of territorium. Volk A kan echter ook verblijven op een onstoffelijk territorium, zoals een religie, taal, traditie of cultuur.

Volk B:
Dit zijn de buitenlanders, allochtonen, vreemdelingen, illegalen, etnische groepen en migranten op het territorium van volk A. Er zijn vele soorten, genoemd als B1, B2.... Bi, met i behoort tot verzameling N, natuurlijke getallen. Er geldt hierbij de ordening volgens numerieke aantallen:
B1 > B2 > B3 >.... >Bi

In de PV-theorie kan elk verschijnsel geordend worden op de PV-schaal (gebaseerd op getallen uit de tantra leer), welke begint bij de waarde min-duizend-en-een (-1001) en eindigt bij de waarde positief-duizend-en-een (+1001). Het bijzondere van deze PV-schaal is het voorkomen van een nulwaarde, wat heel uniek is in de theoretische psychologie. Ik hoop dat alfa wetenschappers reacties insturen, na het bestuderen van de praktische toepasbaarheid van de PV-theorie. Momenteel verricht ik al tien jaar onderzoek naar de PV-theorie en in de toekomst wil ik er een wetenschappelijk werk over samenstellen.

De hiernavolgende classificatie van de diverse soorten rechts extremisten heeft een beschrijvend karakter en dient niet persoonlijk opgevat te worden. In theorie behoort elk individu tot een bepaalde PV-klasse op deze PV-RE-schaal. Volgens mij kan iedereen die zichzelf als rechts-extremist (of antirechts-extremist) typeert of beschouwt iets leren uit de classificatie, die nu volgt en er ongetwijfeld baat bij hebben. Geavanceerde zelfkennis is immers altijd iets waard.

bron: deeplink kritisch podium dewanand
http://www.dewanand.com/koran068.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden