Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2011, 13:02   #47
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een aanloop naar negationisme?
Beetje flauw van dat in te roepen, nietwaar? Wees gerust, ik behoor niet tot de negationistenclub. Voor iemand die zich wil profileren als links en sociaalvoelend doe jij wel heel hard mee om vrijheid van meningsuiting te beknotten, corruptie en onrechtvaardigeid instand te houden, te demoniseren. Je steunt zelfs openlijk het racistisch zionisme en de Mavi Marmara executies.

Kijk maar eens hoe je hier bgf324 probeert te demoniseren voor een gewone mening, die je zwaar uit context haalt. Jij speelt heel zwaar op de man, herhaaldelijk.... we zien wel waar je mee bezig bent... Bij mij heeft dat het averechts effect, omdat het fundamenteel laf en oneerlijk is en elk eerlijk debat uit de weg gaat.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Gleiwitz, zegt je dat iets? Niets, écht niets? Valt me erg tegen van jou. Dan hoorde je uiteraard ook nooit over Sudetenland? Over de interventie van Legion Condor in Spanje? Over de Anschluss van Oostenrijk? Echt nooit?
Versailles zegt u ook niets? Gebieden pikken? Onrealistische herstelbetalingen? Destabilisatie van Duitsland door bolsjevisten?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Stop al maar, ik ken je genoeg.
Weer ad hominem ipv inhoudelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
idd, burgerlijk en kapitalitisch rechts zag dat zo wel zitten in de jaren '30.Jalta. En zonder Jalta zou Duitsland mogelijk nog altijd gans Europa bezetten:beter iets prijsgeven om de rest te bevrijden dan helemaal niets bevrijden.
Engeland is haar gans imperium en macht kwijtgespeeld omwille van het Poolse folieke. Ze moesten zonodig de oorlog verklaren (uit fierheid en grootheidswaanzin), omdat de Duitsers gebieden terugnamen die oorspronkelijk van hen waren. Over de bestialiteiten van polen tegen de duitse minderheid zullen we ook maar best zwijgen.

Steeds meer mensen zien in dat een Pax Germanica wellicht beter zou geweest zijn dan een Pax Americana zoals we nu kennen. Wat generaal Patton achteraf schreef en verklaardde, daar zullen we het best voor u ook niet over hebben.
straddle is offline   Met citaat antwoorden