Los bericht bekijken
Oud 22 september 2022, 16:56   #18
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat is nu net waar de topic starter zijn draadje aan opgehangen heeft
Helemaal niet. Dit is nu typisch wat je altijd doet.

Citaat:
de absolute zekerheid die één van onze Wappies had & heeft dat er miljarden doden gaan vallen bij de gevaccineerde bevolking.

Je kunt daarmee de spot drijven, wat ik doe.
Je kunt wat rond de pot draaien en neuzelen over wat oversterfte voor deze of gene reden, wat verschillende anti vaxxers doen, waaronder de auteur van deze zeeeer apocalyptische voorspelling. Die komt nu op zijn sokken af met wat onverklaarde sportdoden + wat andere statistische ruis.

Maar wat je niet kunt ontkennen is dat deze hilarische uitspraak vanuit de Wappie hoek wel degelijk gedaan is, en dat deze voortleeft in o.a. dit draadje.
Er is een verschil tussen stelling 1) Dat alle gevaccineerden standaard van het ene moment op het andere plots dood zullen neervallen (zoals bvb bij een hartaderbreuk). Een valse quote, die jij toeschrijft aan de wappies.

en stelling 2) Dat gevaccineerden minder oud zullen worden, ziektes zullen ontwikkelen en vroegtijdig sterven omdat hun immuunsysteem permanent ontregeld is. DIT is het punt van veel ongevaccineerden. Niet punt 1 als standaard, hoewel dat ook voorkomt.

Het is niet omdat 1 niet standaard is, dat 2 uitgesloten is. We zien nu een heel aantal zaken die de indruk wekken dat 2 wel juist is. Een explosie in het aantal gemelde agressieve kankers. Studies die aangeven dat T cel functie ontregeld is. En de cijfers van gigantische oversterfte, in sommige landen meer dan 30% (!!). Die cijfers moeten we het komende jaar heel goed opvolgen.

Je tactiek van de spot te drijven dient gewoon om te maskeren dat je ongelijk hebt. Je verdraait een quote (het plots dood neervallen als standaard weergeven) en gebruikt dit om te insinueren dat gevaccineerden geen negatieve gevolgen zullen ondervinden van hun inspuiting.

Allemaal deel van het feit dat je je ongelijk nooit zal toegeven.
Dat zegt eigenlijk veel over je. Al verbaast het me niks. Zo kennen we je.
Ik hoop dat je hier nog 5 jaar bent. Dat we dan meer data hebben over de oversterfte. En dat je ooit nog een topic opent met "Ik was fout". Maar ik zie je eerder zwijgen, of de oversterfte aan iets anders toeschrijven.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 september 2022 om 16:59.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden