Los bericht bekijken
Oud 23 september 2022, 13:13   #45
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Eerlijk gezegd, ik denk dat de algemene vermindering van welvaart en welzijn door het gemaatregel, de schrik en dergelijke meer gewoon maken dat de mortaliteit omhoog gaat, zoals die ook hoger was toen onze levensstandaard lager lag.

Daarnaast is het ook mogelijk dat covid zelf (de ziekte dus) misschien niet zo onschuldig is geweest, en inderdaad bij sommigen of bij velen subtiele schade heeft aangericht, zoals men beweert dat de vaccins het deden. En ja, het is niet uitgesloten dat de vaccins ertoe bijdragen maar dat zou met een specifieke correlatie moeten aangetoond worden.

Kortom, dat na de periode met repressie, angst, verminderen van levensstandaard, opsluiting, ontnemen van levensplezier en vermaak en dergelijke merkt dat de maatschappij wat minder goed gaat en zich dat uit in een wat toegenomen mortaliteit, is voor mij geen wonder.

Wat de jongeren betreft, zonder te weten wat de doodsoorzaken zijn, kan men eigenlijk niks zeggen. Zijn het bijvoorbeeld niet vooral ongelukken en dergelijke ? Als je als pre-adolescent 2 jaar min of meer opgesloten was, en dan mag je weer gewoon buiten en vanalles doen, ben je ondertussen niet wat onhandiger, roekelozer en dergelijke geworden ? Heb je misschien niet geleerd hoe voorzichtig te zijn bij het oversteken, omdat je gewoon thuis zat en eigenlijk nergens heen kon ?

Er zijn zo enorm veel mogelijke verklaringen voor een toegenomen mortaliteit nu, dat daar direct de link mee leggen naar de vaccins gewoon ongegrond is. Wat niet uitsluit dat het mogelijk zou zijn, maar totaal maar dan ook totaal niet aangegeven is.
De wereld is in grote lijnen gelijk gebleven tussen 2019 en nu met uitzondering van de lockdown en de injecties, de "repressie" dus.

Dus als er NA die periode van repressie zaken gebeuren die voordien NIET gebeurden, dan is het maar logisch dat de periode van repressie daar voor iets tussen zit.

Het is als het begin van een tsunami. In het begin lijkt dat "onschuldig."

Dus ik herhaal; diegenen die verantwoordelijk zijn voor de repressie, op welke manier, of op welk vlak dan ook, dienen ter verantwoording geroepen te worden
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden