Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2006, 23:53   #44
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 877
Standaard

[quote=labyrinth;1509703]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foreigner Bekijk bericht

Is dat liedje nu nog niet gedaan....... och goddekes toch

Ik leef niet op de kosten van de Vlaamse gemeenschap, ook niet op de kosten van de Waalse. Is uw enige verdediging tomaten en het zogezegde profitariaat van de Walen ?
Ik heb natuurlijk op mijn eentje geen oplossing voor de grote wereldproblemen maar ik weet wel dat als we willen samenwerken we gemakkelijker een oplossing zullen vinden en de nadelen van twist zullen vermijden.
Zijn twist, opgelegde splitsing de oplossing ?
Voor, in elk geval' de voorstanders van een zelfstandig Vlaanderen is dat liedje inderdaad niet gedaan. . . . . . . Goeie grutten
Het interesseert mij geen bal of U uw geld verdient door met een plastic bekertje bij de deur van een Carrefour te bedelen, een leefloongenieter te zijn, uw tijd en portemonnaie vult met advertenties "Truus ontvangt van 10 tot 17 uur", aan diepzeeduiken doet, secretaresse van Di Rupo bent of paaldanseres.
U kunt in uw eentje niet de grote wereldproblemen oplossen. Al was U met 1 miljard. Dan kon U het nog niet. Diegenen die dat proberen op uw manier leggen in de kortste tijd anoniem het loodje, hun leven hangt af van Amnesty International terwijl ze ergens in een gevangenis wegrotten of er vechten een stel VN-militairen zich een weg door de hel om ze op hun manier te redden.
En voor alles: De Vlaams/Waalse controverse is GEEN wereldprobleem. Vlaanderen is gaarne bereid om de twist zo spoedig mogelijk uit de wereld te PRATEN. N.l. door onderhandelingen een eind maken aan Belgie. De twist komt van de zijde van de Walen.
Door die onderhandelingen te beginnen is er dus GEEN twist en is hun onafhankelijkheid NIET opgelegd. Het is dus uiterst vreedzaam te regelen.
Over uw wereldproblemen en uw eindeloze universele liefde:
Vraagje: Het zou volgens de VN een investering van ongeveer 15 dollar per kind kosten om het permanent van drinkbaar water te voorzien. Op dit forum is regelmatig, door hen die het kennelijk weten kunnen, gesteld dat de financiele transfers van Vlaanderen naar Wallonie 12 miljard Euro per jaar bedragen. Met dit bedrag kunnen we dus, als ik gemakshalve de dollar gelijk stel met de Euro, 800 miljoen kinderen permanent aan water helpen. Het probleem zou dan in een keer zijn opgelost voor HEEL de wereld. Zijn onze lieve Walen bereid om van die 12 miljard over 2006 af te zien om dit wereldprobleem op te lossen? Dat zou getuigen van universele liefde, nietwaar? En het zou U die ervaring met die 2 eetlepels zand besparen.
Vraagje: Het kost volgens de VN 19 dollar om een kind van Lepra te genezen. We kunnen met het bedrag van de transfer voor 2007 dus ongeveer 631570000 kinderen van Lepra genezen. Zouden de Walen in hun oneindige goedheid over 2007 van die 12 miljard willen afzien?
Vraagje: Het Foster Parents Plan, in Belgie wegens fraude van naam veranderd in Plan Belgie, zegt met 30 Euro per maand een kind gezondheid, scholing en verzorging te kunnen geven. Zouden de Walen over 2008 van hun transfer uit Vlaanderen willen afzien zodat we voor dat bedrag de komende 10 jaar 3333333 kinderen die zorg kunnen verschaffen.
Ik heb geen redenen om aan het bedrag van de financiele transfers naar Wallonie te twijfelen zoals die genoemd zijn. Het betekend dat IEDEREEN in Wallonie, groot, klein, jong oud, man vrouw enz. per jaar 3000 Euro krijgt van Vlaanderen. Ik woon in Wallonie maar heb ze nog niet ontvangen. Evenmin als de buren, de familie en iedereen die ik ken. Wat zou er toch met dat geld gebeuren?
Ik besef dat ook hier van Ugeen zinnig antwoord op komt. Vandaar die tomaten. Die zijn niet bedoeld als antwoord maar als misprijzen.
Foreigner is offline   Met citaat antwoorden