Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 15 november 2016, 12:07   #648
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hebzucht en "lagere" emoties zijn het enige wat echt is en reeel, het enige waar het in het leven echt om draait.
Voor u persoonlijk misschien, maar niet voor iedereen. Niet iedereen is zoals gij, dat weet ge toch?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Political correctness is de door media, school, politiek en "intellectuelen" ingelepelde dwaze idee dat het leven om iets anders zou draaien dan hebzucht en lagere emoties
ik geloof nooit in complottheorieën.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
; en het is populisme omdat dat nu zodanig is ingelepeld,
u ontkent het daglicht. Er zijn politici die inspelen op de lagere emoties van de bevolking. En met 'lager' bedoel ik de parasitaire gevoelens die er altijd zijn.
Een goed voorbeeld is de muur die Trump wil bouwen, en die betaald gaat worden door de Mexicanen. Sommige mensen zijn heel egoistisch, en dat speelt daarop in. Andere mensen zijn minder egoistisch, en die denken: als ik iets bouw, betaal ik er zelf voor.

Die Mexicanen gaan er nooit voor betalen, of gij denkt van wel?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
dat politiek correcte zever vertellen een groot deel van de linksch bevolking aait in hun rozegeuremanenschijnen droomwereldje terwijl ze in hun aars genaaid worden door de verspreiders van die zever.
Ge gaat mij niet vertellen dat ge soms niet denkt: 'zou mijn wereldbeeld ook geen droomwereld zijn?' Ik kan mij dat niet inbeelden dat ge dat soms niet denkt.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden