Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2015, 21:04   #19
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Dit is het versimpliseren van de realiteit. Ik heb kritiek op het imperialisme en oorlogszuchtige gedrag van Israël, maar je kan ook lastig ontkennen dat dat voortkomt uit zelfverdediging. Israël zit in het Midden-Oosten, toch niet echt het voorbeeld van beschaving, welvaart .

2: Bron?

3: Bron?

4: Want is er precies mis met een bloeddorstige dictator bestrijden? Assad is verantwoordelijk voor het platbombarderen van complete wijken, gifgasaanvallen enz.

Let op: ik zeg niet dat Israël het om die reden doet , hoor. Dat zou immers betekenen dat Israël de goodguy is in het Syrische conflict, en dat is onzin . Sowieso is geloven in een "goodguy" als het om internationale politiek/diplomatiek gaat nogal naïef.

5: Je bent in de war met Turkije , en je kunt je afvragen wat daar mis mee is. Je moet nu eenmaal medische zorg verlenen aan mensen die in je land zitten.

6: Zionistische lobbygroepen bestaan, dat klopt.

7: En daar ben jij tegen?

8: In de diplomatieke wereld staat hypocrisie hoog, ja.
2: http://www.washingtonpost.com/blogs/...-create-hamas/

3:

4. Die gifgasaanvallen van het regime uit zijn er nooit geweest. Wel integendeel: men heeft 12 IS'ers (Zio-Al-Saudi-Cia'dah) in Turkije onderschept met saringas. Dat is een klassieke truc die al meermaals haar effectiviteit heeft bewezen: beticht gewoon de tegenpartij van de misdaden die je zelf hebt begaan om een internationale reactie of gewenste perceptie te creëren. Dat heet een false flag.

http://www.reuters.com/article/2013/...94T0YO20130530

En dat Al Nusra, Al Qaeda, het "FSA" of IS zich verstoppen in de steden en dat daar dan onschuldige slachtoffers moeten vallen is een vaststaand feit. Ze gijzelen die steden.

5. http://www.theoccidentalobserver.net...port-for-isis/

Neen, Israël doet lekker mee!

6. Lobbygroepen of internationale maffia met veel meer macht dan men hen mag en durft toedichten? Het volstaat om je af te vragen wie niet mag bekritiseerd worden om te weten bij wie de echte macht ligt. (Voltaire)
Hollywood is in joodse handen. De 6 grootste mediaconcerns in de VS zijn in joodse handen. De laatste bij wie dat niet het geval is, heet Ruppert Murdoch en die heeft zichzelf uitgeroepen tot zionist. De investeringsbanken zijn in joodse handen. Need I say more?

7. Uiteraard ben ik daartegen, vooral omwille van de brutale hypocrisie jegens "geloofsgenoten" (lees kanonnenvlees voor de IDF) en de eugenetische principes die geënt zijn op de nazi-ideologie waarmee men heel de wereld afdreigt en afperst om in een eeuwige slachtoffer rol te kunnen kruipen.


Naïef of niet, het is moreel verwerpelijk en misselijkmakend hypocriet. Kan het mij een hol schelen dat de Westerse wereld liever de kop in het zand steekt en zich daarna afvraagt waarom heel de wereld tegen hen is. Associeer jezelf met dat gespuis en blijf muisstil bij mensenrechtenschendingen en proxyoorlogen en dan kun je je aan een stevige portie voor je eigen bord verwachten. Of het nu om eindeloze migratiestromen gaat of aanslagen. Qui bono? Of doet heel de wereld het in z'n broek voor de echte terreur? Ik alvast niet.

Stormram is offline