Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2018, 18:12   #255
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.877
Standaard

Premier Michel heeft beslist dat er beslist zal worden als ALLE informatie beschikbaar zal zijn.Het is nog steeds binnen het tijdskader,het komt nu niet op enkele weken aan.

Het zal duidelijk zijn dat de informatiedoorstroming tussen de militaire top naar de politieke voogdij-overheid wel wat beter kan (want het zijn tenslotte politici die de boter mogen opeten als er een wiel afloopt).

Zelf altijd werkzaam zijnde in industriele sectoren ben ik ondertussen nogal geschrokken van het feit dat ook jonge politici blijkbaar niet geinteresseerd zijn in planmatige aanpak en het DOORRIJDEN eenmaal een bepaald plan in werking is gesteld...

En,ook in de politiek zouden mensen die er nooit betrokken waren HUn MUIL moeten houden...en voor zichzelf een project zoeken,iets nieuws,iets nuttigs...ietsd voor de mensen...ipv afbraak en azijnzeikerij

Ik stel me altijd voor dat er onderwijl wel genoeg nieuwe plannen en schema's te maken zijn in het politieke bedrijf....anders dan het saboteren van reeds bestaande?

De luim van de dag en het politieke schade toebrengen aan de tegenstander,dat is het spelletje....

och ja,en defensie....who cares
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 22 maart 2018 om 18:24.
kelt is offline   Met citaat antwoorden