Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2018, 18:46   #260
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wat ik wel zeer erg vind is het bestaan van een zogenaamde "klokkenluider" die blijkbaar ervan op de hoogte was dat die nota van 2,5 paginatjes niet was terechtgekomen waar het in laatste instantie hoorde
terecht te komen, namelijk op de desk van minister Vandeput. In plaats van dat dan door te sturen naar Vandeput gaat die smeerlap het zuiver politiek spelen en speelt het in handen van de sossen. Elke militair heeft het volste recht op een eigen politieke overtuiging, daar valt niet over te discuteren. Maar, net zoals de politie hoort een militair zich loyaal op te stellen tegenover de regering van het ogenblik, ook al beantwoordt die niet aan zijn voorkeur. Dit voorval toont overduidelijk aan dat er onder het officierenkorps een pipo zit die aan deze loyaliteitsplicht zijn botten veegt, zich volstrekt onprofessioneel gedraagt en de functie vervult van politieke spion voor de sossen. Die kerel mag wat mij betreft voor de krijgsraad gebracht worden. De verklaring van Dewever in deze zaak was de spijker op de kop: er zijn hier achter de schermen connecties aan het werk die we indertijd ook in het Agusta-schandaal hebben meegemaakt.
Juist gezien !

Bovendien bewijst die gespeelde verontwaardiging dat het eerder om politieke beschadiging gaat dan om behoorlijk beheer van belastinggelden !
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden