Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2017, 01:28   #7040
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Als verschillende forummers onafhankelijk van mekaar steeds tot dezelfde conclusie komen als er met u in discussie gegaan wordt, gaat er dan echt niet ergens een alarm belletje af?

Los van het feit dat uw wereldbeeld zeer extremistisch is en doortrapt ziekelijk, hebt gij ook bijzonder weinig feitenkennis.

En deze laatste zin is 'zacht' uitgedrukt'.
Allemaal forummers met, laten we het eufimistisch uitdrukken, een nogal rechts profiel.
Als op een PVDA forum de meeste andere leden tot een conclusie komen die anders is dan de uwe, is dat ook niet verwonderlijk.
Overigens zelfs sommige rechtse forummers hebben hier al op deze draad gezegd dat enkel idioten het Britse model kunnen aanprijzen.

Als mijn wereldbeeld extremistisch is, als U betaalbaar vervoer, onderwijs en gezondheidszorg voor iedereen doortrapt ziekelijk vindt, is dat uw conclusie.
Als U het Chinese model, dat ik aanhang (dat is overigens mijn persoonlijke mening, niet die van de PVDA) extremistisch vindt, goed dan, begin dan met alle bedrijven te boycotten die met China zaken doen.

Ik vind net de neoliberalen extremistisch, net als het doorgedreven kapitalisme dat ze prediken.
tomm is offline   Met citaat antwoorden