Los bericht bekijken
Oud 30 december 2017, 11:53   #17343
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Misschien niet, misschien wel, verschillende zaken kloppen niet met de beschrijving die u doet...

1; Cirkels lagen naast elkaar en niet in het verlengde van de diameters dus die moeten tegelijkertijd twee piketten plaatsen met elk een verschillende lengte aan touw...

2; Ik heb geeneens in het midden van de cirkels een (pikket)putje gevonden dat er op wijst dat het gemaakt is door grappenmakers, althans toch niet aan gedacht eens op de tast te gaan...normaal gezien zou dat zelfs duidelijk zichtbaar geweest zijn wat volgens mijn observatie niet het geval was...

3; Een product spuiten zouden de perfecte ronde cirkels teniet doen en de grassprietjes zouden dan niet de kleur moeten hebben die lijkt op droog gras terwijl volgens mijn observatie; naderbij bekijken van de grassprietjes wel degelijk verbrandingskleur had...echt donkere bruine gras dus dat wijst enkel op een hittebron dat dergelijke kleur kon veroorzaken.
Een piket heeft een diameter van pakweg 3 millimeter, dat zie je achteraf onmogelijk. Zoals je zelf aangeeft : piket verzetten, twee cirkels naast elkaar. En in plaats van glyfosaat gebruik je bv alcohol, of een andere branversneller die geurloos is na verbranding.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden