Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2004, 04:03   #25
Yossarian
Parlementslid
 
Yossarian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 1.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
U doet mij onweerstaanbaar denken aan een orthodoxe jood die al schuddebollend zijn bezweringen leest terwijl de wereld zoals hij werkelijk is aan zijn opmerkingsvermogen ontsnapt... U moet die pseudo intellectuele hilarische proza van Vermeersch nu toch al vanbuiten kennen zeker, U probeert hem tevergeefs aan iedereen die het wil lezen te verkopen ... kijk eens rond U... Volgens Vermeersch' theorie is elke wereldgodsdienst, elke heersende politieke strekking racistisch.
Bijna had ik mij laten verleiden om het voorgaande te argumenteren maar dat zou toch wel de wereld op zijn kop zijn zeker. Hij heeft 80 lijnen nodig om het woord racisme op een dusdanige wijze te definieren totdat ze mits een hele hoop cosmetica in zijn betoog zou kunnen passen... komaan hé.
Gelukkig heeft bovenvernoemde nog onze rode ridders van de VRT om hem een forum te geven, want louter academisch heeft hij nooit veel potten gebroken.
Zijn grootste probleem en frustratie daarentegen zal wel zijn dat de bune waarop hij de goegemeente met drogredenen , zoals degenen die U aanhaalt, wil afhouden van de euze van het gezond verstand.
Nog groter echter moet de frustraties zijn bij de linkie winkies, te moeten vaststellen dat hun intellectuele übermensch door zijn cornuiten niet meer als vol wordt aangezien daar hij door zijn onbehouwen en niet gefundeerde tussenkomsten een mede actor is geworden in de opgang van het Blok.
Ik daarentegen wens Zijn Emeriete Mediageilheid een lang leven toe en meer succes in zijn toekomstig zendingswerk dan in het verleden.
Alweer een fors rondje rond de hete brij. U doet mij onweerstaanbaar denken aan een circuspaard.
Yossarian is offline