Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2004, 09:53   #26
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Uit een heel ver en diep uitgegraven verleden:

Ex-Ondervoorzitter, Ex-Senator en Partijraadslid Roeland Raes op 26.02.2001 op de NCRV: "Ik twijfel aan de systematiek van de uitroeing van de joden en ik twijfel ook aan het aantal doden (..) ..en ik twijfel ook dat wat men ons heeft doen willen geloven ivm de uitroeingskampen, op bepaalde punten sterk overdreven is, alsmede het aantal doden en ook of ze allemaal wel bedoeld waren als uitroeingskampen. Ik denk dat men in de mentaliteit van net na de oorlog geprobeerd heeft de schuld van de oorlog alleen op de schouders van de Duitsers te leggen. En dat beeld van die uitroeingskampen en van die uitroeingspolitiek past daar perfect in (..) Dus moet men maar eens ophouden om meer dan een halve eeuw na de oorlog, de schuld bij de Duitsers te leggen."

Ik schrijf natuurlijk EX want onze revisionist van dienst is na deze uitspraken moeten opstappen.
Toon eens aan waar hij gewezen heeft, dat het niet is voorgevallen, en waar hij de holocaust ontkent????????? Ik denk dat elke DENKEND mens zich vragen mag stellen, bij zaken die zogenaamd bij wet verboden worden om in vraag te stellen! De wet welke dat verbied is een wet welke DENKENDE mensen aanzet om ZELFSTANDIG na te denken, en niet VOORgedacht te worden via flutkanalen zoals amacord, welke maar een zijde belichten, namelijk die voor hun van pas komen in hun selectief gedachtengoed.

Laatst gewijzigd door fernand : 22 juli 2004 om 09:54.
fernand is offline