Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2016, 18:22   #51
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Best wreed eigenaardig dat 'wij' mensen op onze woorden moeten letten en uitkijken wat we schrijven of we worden gestraft?

Dat jochie schreeuwt haatteksten, roept op om mensen te vermoorden en dat is allemaal wel toegelaten.

Misschien ligt het aan mij maar ik mis daar ergens een regel denk ik.

Wat nog eigenaardiger was is dat men die persoon aan het zoeken is maar zijn gezicht wel gemaskeerd was in de nieuwsuitzendingen.

Ah ja dat vergat ik, het is een minderjarige.

Tijd om daar ook eens werk van te maken om dat regeltje eens te veranderen, minderjarigen van de dag van vandaag zijn niet meer te vergelijken met de minderjarigen van een 20,30 ... 40 jaar geleden.

Zelfs voor kinderen moet je in bepaalde gevallen opletten tegenwoordig. (getrained om te stelen bvb.)

In het geval van de haatteksten schreeuwende clowneske figuur stel ik mij bij deze weer maar eens de vraag:

Wie zijn de racisten eigenlijk?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 augustus 2016 om 18:23.
Universalia is offline