Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2003, 10:58   #85
Jean Pierre van Rossem
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 11 maart 2003
Berichten: 80
Standaard

Op dit forum zit ergens ene Antoon, volgens mij een puber die pal achter het Vlaams Blok staat. Gebrainwasht door de Amerikaanse massacultuur van waardenloze consumptierommel loopt hij al wat Amerikaans is achterna. Zijn eerste erectie - enfin, wat daarvoor moest doorgaan - kreeg hij toen hij op de buis de bommen boven Bagdad zag neervallen. Voor de gelegenheid loopt deze strontbruine jongen ook bij wijze van uitzondering Tony Blair achterna. Pacifisten vergelijkt hij met Nazi's (wat genoegzaam bewijst wat een leeghoods hij is). Al zijn bijdragen zijn het gedachteloos herkauwen van plattitudes. Zijn meerwaarde voor dit forum is nihil. Zijn racistische ingesteldheid druipt ervan af (b.v. in dat debiele Arafat artikel). Als ik hem zeg even uit te leggen waarom hij mij de dorpsidioot van Vlaanderen noemt en dat met enige argumentatie te onderlijnen komt hij af met het verweer dat hij zulke domme teksten niet leest. Tja, dat is uiteraard een prachtige kritiek in de stijl van "Dit boek is slecht, daarom heb ik het niet gelezen! Waarom het slecht is? Dat zei ik toch, omdat ik het niet gelezen heb". Meer valt er over de puber Antoon en zijn geslachtsmoeilijkheden allicht niet te vertellen. Arm Vlaams Blok dat het van zulke perverse sukkels moet hebben.

JPVR
Jean Pierre van Rossem is offline   Met citaat antwoorden