Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2007, 07:43   #32
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strider Bekijk bericht
Nieuw hier, maar van sommige discussies zakt mijn broek af.

Men stelt een vraag, zo eentje waarvan men al weet dat de politicus gaat antwoorden en heeft ondertussen zijn volgende stap al klaar. Het gaat helemaal niet om de vraag, nog minder om het antwoord. Rekening houdend met het feit dat de politicus meestal geen forum ervaring heeft, de cultuur niet kent, schiet men er op los. En als je dan nog eentje aan de hand hebt die eerlijk probeert te antwoorden, dan kan de lol helemaal niet meer op.

Betreffende armoede en groen! In mijn gemeente is één van de draaischijven van Groen! een mens die al verschillende jaren in collectieve schuldbemiddeling zit. En er wordt naar hem geluisterd, hij maakt mee de politiek bij die mannen.

Voor zover ik weet is groen de enige partij waar alle leden inspraak hebben, bij het partijprogramma, bij de lijstvorming enz. En bij de stemming op hun congressen wordt waarschijnlijk niet gevraagd naar je belastingsbrief.
weer allemaal praatjes voor klaas vaak waar wij allemaal niks mee zijn he.

Welke arme staat er op welke lijst

dat is het enige dat wij moeten weten

en nogmaals als GROEN het waagt om zonder armên met het armoedethema naar de kiezer te stappen dan zal GROEN de armen tijdens die stembusslag tegen hebben

ya basta !!!
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 maart 2007 om 07:44.
King of beggars and fleas is offline