Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2018, 22:43   #45
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Jaloezie en miskandoese?
Mocht Bemmeke er echt rijk van geworden zijn dan zou hij zijn tijd hier niet besteden aan memmen zoals jij al jaren doet.
Ik ben natuurlijk niet zo slim en pretentieus als jij en mijn tijd is voorbij.
Ware ik slim geweest dan zou ik hier ook mijn tijd niet verdoen met "gratuit" meningen te verkondigen. Dan had ik destijds zelf mijn broek moeten optrekken i.p.v. ze te laten afstropen door een smerige bandiet-politieker.
Maar hij ligt gelukkig reeds lang tussen vier planken voor ze hem opstookten.
Maar feitelijk zijn het uw zaken niet he kneus!
Jij komt hier regelmatig de scheten van een wrattenzwijn produceren.
Dat dit kan blijven duren is voor mij de vraag.
Dat kinderlijk gedoe is niet verheffend voor een forum.
Maar of het forum een forum blijft is uw zorg wel niet.
Als uw drollen maar stinken ben je tevreden.
Arme sukkelaar toch!

Het spijtige aan dit forum is het feit dat hier kleuters van zes jaar oorlog voeren. Mocht je gehandicapt zijn dan komen ze U uitlachen.
Zeg je iets toevallig over uw gronden dan komen ze U een jaar nadien nog uitlachen en doen ze in hun broek van jaloezie. Dat is het normale leven op dit forum. Te pas en te onpas drollen produceren dus.
Mij ergert dat niet. Sommige primaten kunnen niet anders wegens onvolwassenheid.
Wat mij vooral ergert is het feit dat ook anderen die kinderzooi blijven slikken. Dat is voor de koning van de logica het bewijs dat hij hier de slimste is. Ik begin zowaar empathie te krijgen voor die sukkelaar.
Wat heeft hij hier al die tijd al gebracht waar wij; domme kloten; al iets van geleerd hebben? Toegegeven! Al de domme kloten op dit forum heeft hij reeds vernoemd. Dat vergemakkelijkt soms veel. Dan moeten we ze zelf niet meer zoeken. Voor de rest voert hij epos-gevechten met dode collaborateurs.
Oh ja, zijn logisch denken nog. Ik heb dat reeds samengevat in één zin.
Zonder de N-VA als het kan en met de N-VA als het moet.
Met zulke logica hoef ik niet een gans jaar dit forum mee bezoedelen.
En lachen ook nog dus. Prentjes sturen met dwaze koppen op.
En als hij iemand kent met een probleem strooit hij bijzonder graag zout op de wonde.
Voor de rest is het dan nog kruipen en bloemetjes strooien voor iedereen waarvan hij vermoedt dat ze hem een koekje kunnen geven.
Geen koekjes? Dan behoor je tot het plebs!
Onlangs nog in een dierenpark moest ik aan hem denken.
Apen en koekjes. Moet kunnen! Al die apen deden ook de gekste dingen om een koekje te krijgen.
En nu ga ik even op retraite. De twaalfhonderd en dertigste keer.
Als er iets uit uw PC springt van blijdschap dan weet je bij voorbaat wie of wat het zal zijn. Hij zal weer proberen om water in wijn te veranderen.
De logica van het forum dus. Je bent verwittigd!
Tot ik terugkom. Veel plezier nog.

Laatst gewijzigd door werkman : 8 februari 2018 om 22:47.
werkman is offline   Met citaat antwoorden