Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2022, 08:10   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Voor wie nog steeds niet wil geloven dat het hier al altijd gaat over alleenstaande mannen nog maar eens het zoveelste bewijs.

Alleen (jonge en sterke) mannen slaan daar blijkbaar op de vlucht ??? Het is daar overal blijkbaar een pak minder gevaarlijk voor hun vrouwen en kinderen.


Onder de groep van 359 mensen, voornamelijk afkomstig uit Sub-Sahara-Afrika, bevonden zich ook tien vrouwen en vier kinderen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220726_94567122
Wegsturen?

Dat zijn gewoon legers die men richting de EU stuurt maar niemand wil het begrijpen.

Waarom denk ik nu eensklaps aan het verhaal "Het paard van Troje?"

De EU moet zich hermetisch afsluiten voor alles wat uit Afrika komt en ook voor zij die geen goede bedoelingen hebben.

En dat heeft niets maar dan ook niets met racisme te maken, wel met onze eigen levens en dat van onze kinderen en kleinkinderen proberen te beschermen.

Wat doet de politiek naast *kassa*kassa*, verstand op nul en blik op oneindig????

Misschien miste ik ergens wel een omvolkingsregel en zie ik het verkeerd? (<<- wreed twijfelachtige zaak)

p.s.

Het woke denken...

Rik Torfs: “Sommigen vinden hun woke-ideologie belangrijker dan mensenrechten”
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 juli 2022 om 08:37.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden