Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2022, 13:40   #23
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Zou toch wel straf zijn he, als Eva echt on site is geweest, zelfs voor het rode kruis. Ofwel lult Eva en was ze niet on site ofwel mag het rode kruis van rusland pas na burgers on site komen.
Luister eens naar wat ze zelf zegt. Ze rapporteert vanuit Donetsk.

https://m.youtube.com/c/EvaKBartlett/videos
Citaat:
Het is vrij simpel, Rode Kruis zegt dat het geen toestemming krijgt, Rusland zegt dat het Rode Kruis is uitgenodigd. 1 van de 2 moet liegen want ze spreken elkaar tegen. Geen conspiracy, vrij simpel. Wat denk jij dat de reden is dat ze elkaar tegenspreken?…
Graag het perscommuniqué van het rode kruis waarin ze zeggen geen toestemming te krijgen, voor wat precies en wanneer.
Citaat:
Waarom zeg je dit? Dit is toch niet juist? Rode Kruis en VN willen dat? Westerse landen ook? Denk je dat dat niet zo is omdat het niet in het nieuws is? Als ik wat officiële standpunten vind, geloof je dan wel dat “het Westen” ook een onderzoek wilt? Ik vind dit zo’n vreemd standpunt…
Mijn opinie is dat indien de VN effectief gaat dat niet wil zeggen dat het onderzoek correct zal verlopen (remember Ghouta). Indien men weet dat Oekraïne de schuldige is zal het onderzoek worden tegen gewerkt of afgeleid naar minder relevante zaken...zoals hoe de gevangenen behandeld zouden geweest zijn voor ontploffing.

Theoretisch gezien zijn er nog andere opties, zoals ook de VS te kennen gaf, een "accident". Beetje raar dat men dat zou zeggen vindt ik. Maar wie weet. Misschien een verontschuldiging naar Oekraïne toe, al dan niet uit overeenkomstig de realiteit.




Citaat:
Waarom absurd? Ge kunt echt geen reden bedenken waarom Rusland dat wil doen? Denazificatie, remember? Met Azov als exponent. Het was toch de bedoeling alle nazi’s te vermoorden? Allez…
En tegelijk een video te maken daarvan om het westen wat propaganda materiaal toe te spelen. En tegelijk hun eigen manschappen verwonden. Dat lijkt me erg ver gezocht. Zeker gezien ze veel betere opties hadden en hebben daartoe.

Dat Oekraïne getuigen wou elimineren lijkt me dan waarschijnlijker, maar enkel indien men wist dat specifieke getuigen zich op die locatie zouden bevinden. Want uiteindelijk heeft Rusland nog meer dan 1000 Azov strijders in gevangenschap en zitten er nu een heel deel van de overlevenden van deze ... noem het 'aanslag', op ziekenboeg. En ik zie Zelensky eigenlijk ook niet zo te keer gaan tegen zijn Azov fanatiekelingen. In het verleden kroop hij er precies voor.

E zijn nog andere verklaringen tot en met iets dat uitgaat van de Azov strijders zelf. Het hoeft ook niet of Rusland of Oekraïne te zijn die hier de schuld dragen indien het wel een aanslag zou zijn. Benieuwd of we ooit zullen weten wat er echt gebeurd is.

Wat we wel weten is dat DPR in wiens handen de gevangenen waren, geërgerd en teleurgesteld verklaarde in een video boodschap dat de ondervragingen juist begonnen waren.

Laatst gewijzigd door Bach : 2 augustus 2022 om 13:46.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden