Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2018, 14:00   #49
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Bron?

Ventje, in tegenstelling tot de soort die jij hier verdedigd, en waar je waarschijnlijk deel van uitmaakt, zal het land waar ik ga wonen aan mij geen € of dollar moeten uitgeven, integendeel. Mocht iedere inwijkeling hier evenveel meebrengen en er 10% in de staatskas van storten, in de vorm van bv een belasting op vastgoed, dit kloteland had een overschot ipv gigantische putten.

Eindelijk eens iemand die logisch denkt.
Economische vluchtelingen zei er hier iemand.
Ja; en? Moeten wij hier dergelijk volk dat kweekt en leeft in landen waar ze er zelf nooit iets van maakten hier blijven opvangen?
En blijven verdragen dat hun vijandige cultuur hier alles probeert om zeep te helpen? Allah zal nooit gedijen in het hoofd van de bleekscheten.
De intigratie is uitgedraaid op een grote mislukking.
Dat bewijst zowel het verleden en het heden nog meer.
Integratie is een wangedrocht dat leefgemeenschappen ontredderd.
Wij moeten wel helpen om leefgemeenschappen met hun cultuur te maken waarin ze kunnen leven. Maar ze blijven naar hier sleuren met valse voorwendsels zal op termijn ook voor ons het einde betekenen.
Dat vluchtelingenprobleem zal met de huidige aanpak dus geen oplossing krijgen. Degenen die verder doen zoals ze nu bezig zijn zullen nooit mijn stem krijgen in het kieshokje.

Laatst gewijzigd door werkman : 12 januari 2018 om 14:01.
werkman is offline   Met citaat antwoorden