Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2018, 12:21   #19
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.519
Standaard

Kim bijt in Moons olympisch lokaas.... Alleen al de titel toont partijdigheid. Er moet precies een winnaar zijn.

Zuid Korea heeft hier ook iets te winnen. Om begrijpbare reden ondergeraporteerd in de door de VS gecontroleerde westerse pers. Namelijk dat wat werd besproken in Vladivostok. O gruwel, met de Russen nog wel! Vlug een portie fake news of stilzwijgzand....

Voor alle duidelijkheid, ik heb het artikel in de standaard niet gelezen. Geen zin mijn email op te geven. Dus verontschuldig me moest men toch naar de obvious way out of this crisis verwijzen. Ik vermoed gewoon dat de standaard niet verder zal geraken dat wat de typische koude oorlogs 'nucleaire' eenzijdigheid vanuit VS perspectief. De erbarmelijke titel wijst in die richting.

Wat heeft Moon dan te winnen met onderhandelingen aangezien de nucleaire topic onbespreekbaar verklaard werd door Noord Korea? .... Zijn verbinding met het belt en road project. Zolang de crisis met noord Korea niet opgelost geraakt is zuid Korea eigenlijk een eiland afgesloten van een zich snel ontwikkeld hinterland. Laat Trump dan maar dromen die toenadering plat te bombarderen. De wereld wil vrede. Zuid Korea ruikt handel.

Kort samengevat:




"Some of us actually reported what came out of the Vladivostok discussions back in September:

"President Moon outlined it as nine “bridges” of cooperation linking South Korea to Russia via North Korea—“gas, railroads, ports, electricity, a northern sea route, shipbuilding, jobs, agriculture, and fisheries.” Siberian oil and gas pipelines would be extended to Korea, both North and South, as well as to Japan. Both Koreas would be linked up with the vast rail networks of Beijing’s Belt and Road Initiative, including high-speed rail, and the Eurasian Economic Union, which includes the Trans-Siberian Railway.""

En.... In welke categorie van informatie verspreiding valt de standaard?...

Laatst gewijzigd door Bach : 10 januari 2018 om 12:46.
Bach is offline   Met citaat antwoorden