Los bericht bekijken
Oud 3 april 2021, 21:52   #221
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Mijn geld staat op het bedrijfsleven, Unilever ofzo. Europa heeft hij verbruidt door "te hard" voor de Nederlandse belangen op te komen en voor de NAVO heeft hij niet hard genoeg gevochten voor meer defensiegeld in Nederland. Hij heeft zelf tijdens de campagne nog gezegd dat hij wel fulltime het onderwijs in wil, maar ik weet het zo net nog niet.

Edith Schippers zou het inderdaad weleens kunnen worden. Ik had al moeite met iemand te verzinnen die het zou kunnen doen. Schippers is duidelijk genoeg niet Rutte en heeft afstand van de meest recente schandalen. Nadeel: niet alleen deze maar ook de vorige verkiezingen afwezig, en dankzij haar man nog een zwijmpje van belangenverstrengeling. Maar over het geheel geen slechte keuze.

Misschien wat moeilijker voor concurrent Kaag ook om zich tegen af te zetten, al zou dat een slechte hoofdreden zijn om voor wie dan ook te kiezen.
Rutte is het afgelopen jaar erg pro EU en ook erg pro NAVO geworden.
Hij heeft internationaal veel ervaring en kent veel mensen.
Hij is 10 jaar instaat geweest om het onmogelijke mogelijk te maken.
Hij heeft een uitstekende parate kennis en soms het nadeel van een leugentje als het hem goed uitkomt.
Ken jij politici die dat niet doen?

Nederland is een land van dominees , een zonde wordt niet snel vergeven en
soms erg zwaar gestraft.
Belgen kunnen beter met fouten omgaan, even een stevig debat en dan weer gewoon doorgaan ,alsof er niets aan de hand is
cato is offline   Met citaat antwoorden