Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2022, 13:43   #67
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Zo is het.
En dus ook veel minder geschikt voor lange vakantieritten dan een echte EV. Hoe raar het ook klinkt, want:
1- men moet regelmatig onderweg bijladen, en het laden is in de regel tragen dan bij een BEV.
2- men slurpt dus niet alleen rijkelijk benzine maar ook stroom.

Een dure PHEV kopen om niet te hoeven bijladen onderweg moet me toch iemand uitleggen...
Als ik (vroeger) 20 minuten moest wachten in een treinstation op een aansluiting, dan stond ik mijn kas al op te fretten.
Als ik een paar keer in Luxemburg langs de autostrade goedkoop wou tanken, en in een file voor mij zowat 8 auto's zag, stond ik mijn kas al op te fretten.

Nu betaal ik graag voor de soepelheid van een stekkerhybride.
Liever zou ik natuurlijk zien dat ik er gerust op zou kunnen zijn dat ik nooit langer dan 5 minuten zou moeten wachten op een vrije laadpaal voor een full-elektric. Herhaling: zal dat al mogelijk zijn binnen 5 jaar?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden