Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2006, 12:42   #16
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Bedoel je de lafaards en dommerikken die zich door de eeuwen heen steeds weer door een andere vreemde mogendheid hebben laten regeren en uiteindelijk door geluk en toevalligheden een onafhankelijke natie heeft verworven waar ze vandaag eigenlijk nog steeds geen kloten te zeggen hebben?
Just teasing.8)
Want ik ben ook van mening dat wij als westerlingen niets te zoeken hebben/hadden op die andere continenten.
Vind wel dat elk individu vrij moet zijn te emigreren, maar dan zonder je leefwijze te gaan opdringen (laat staan met geweld) aan de plaatselijke bevolking.
Ik wordt nog steeds kots kotsmisselijk als ik denk aan wat de "indianen" is aangedaan. (en dat heeft niks te maken met een "boetekleed" aan te trekken.)
We (het westen) hebben gewoon heelder samenlevingen uitgeroeid én we doen het vandaag nog steeds.
Vandaag gebeurt het onder het mom van "democratie verspreiden", ooit was het om "beschaving" te brengen of "vooruitgang" of het "geloof".........
De naam waaronder het verkocht wordt wijzigt wel eens, de tacktiek en resultaten blijven dezelfde.
Iedereen die weigert mee te draaien in die mallemolen van ons "vrije" kapitalistische systeem, moet eraan.
Er is volgens geen enkel zoogdier ter wereld dat zoveel soortgenoten vermoordt dan de mens en met zekerheid is er geen enkel mensenras dat meer verwoesting heeft gezaaid dan het blanke ras.
Het door U zo geliefd land, waar U momenteel verblijft en dat U op het gebied van de naleving van de mensenrechten hoger inschat dan de VS (Turkije dus) strekt dat zich niet uit over twee continenten?
Chipie is offline   Met citaat antwoorden